بهترین کلینیک کاشت مو تهران کجاست؟

بهترین کلینیک کاشت مو تهران کجاست؟

اگر دوست دارید در رابطه با بهترین کلینیک کاشت مو در تهران اطلاعات بیشتری به دست آورید، مطالعه این مطلب به شما کمک خواهد کرد.داشتن موهایی زیبا و پرپشت نقش بسیار زیادی در زیبایی ظاهری افراد دارد و می‌تواند جذابیت فردی را چندین برابر کند. متاسفانه باید بگوییم که برخی از افراد به دلایل مختلفی همچون ژنتیک، استرس و غیره ریزش موی شدید را تجربه می‌کنند. منظور از ریزش موی شدید ریزشی است که در نهایت به کم پشتی موها و کچلی می‌انجامد. یکی از بهترین روش‌های درمانی در نظر گرفته شده برای این افراد کاشت مو است. در واقع می‌توان گفت این افراد با مراجعه به بهترین کلینیک کاشت مو تهران می‌توانند به رشد مجدد موهای خود و در نتیجه بازگرداندن مجدد زیبایی‌شان کمک کنند. 

 

فیس آپ

لیست مطالب

ویژگی‌های بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

ویژگی‌های بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

هنگامی که یک کلینیک را به عنوان بهترین کلینیک در تهران معرفی می‌کنیم معمولا این سوال مطرح می‌شود که چه ویژگی‌هایی باعث شده تا از این مرکز درمانی به عنوان بهترین کلینیک کاشت مو تهران یاد شود؟

در پاسخ به این سوال مهم قصد داریم ویژگی‌های بهترین کلینیک کاشت مو در تهران را مورد بررسی قرار دهیم. برخی از این ویژگی‌ها به شرح زیرند:

داشتن کادری متخصص و با تجربه

کادر اجرایی بهترین کلینیک کاشت مو تهران باید یک تیم تخصصی در زمینه کاشت مو با تجربه و تخصص بالا باشد. به گونه‌ای که از بهترین روش‌های درمانی برای کاشت مو طبق آخرین تکنیک‌های روز استفاده کنند. خلاقیت بسیار بالایی داشته باشند و دقت بسیاری در کاشت به خرج دهند. خب چه توانایی پزشک در زمینه کاشت بیشتر باشد، نتیجه حاصل شده بهتر و رضایت‌بخش‌تر خواهد بود.

استفاده از تجهیزات مدرن

در فرایند کاشت مو از تجهیزات پزشکی مختلفی استفاده می‌شود. چنانچه که این تجهیزات قدیمی باشند نمی‌توان انتظار داشت که نتایج حاصل شده پس از کاشت با میل زیباجو باشد. به همین دلیل توصیه می‌شود حتما به مراکز درمانی مراجعه کنید که از بهترین و جدیدترین تجهیزات کاشت مو استفاده می‌کند.

داشتن محیطی استریل

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین کلینیک کاشت مو داشتن محیطی استریل و پاکیزه است. در واقع می‌توان گفت کاشت مو فرایندی تخصصی است که نیازمند پاکیزگی محیط می‌باشد. اگر محیط استریل نباشد احتمال عفونت افزایش می‌یابد.

 

دمودکس چیست؟

 

خدمات ارائه شده توسط بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

انتظار می‌رود در بهترین کلینیک کاشت مو تهران خدمات زیر ارائه شود:

  • کاشت موی FIT

این روش یکی از روش‌های تهاجمی برای افزایش تراکم مو است که با استفاده از ابزارهای خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع می‌توان گفت متخصصان در این روش از قسمت‌های متراکم و قابل رشد موی سر جهت انتقال مو به نواحی کم پشت‌تر یا به اصطلاح آسیب دیده استفاده می‌کنند.

  • مزوتراپی

مزوتراپی یکی از روش‌های محبوب در دنیای زیبایی است که توسط متخصصان این حوزه انجام می‌گیرد. در این روش درمانی به جای انجام روش‌های تهاجمی کاشت. مقداری دارو به لایه درم سر تزریق می‌شود. در نتیجه تزریق مکرر این دارو شاهد رشد مجدد موهای پرپشت، از بین رفتن آسیب‌دیدگی‌‌ها و رفع شوره سر خواهیم بود.

  • میکرواسکالپ سر

میکرواسکایپ سر یک روش مدرن برای رفع طاسی و کم پشتی مو است که به تتوی مو نیز شهرت دارد. لازم به ذکر است که در این روش متخصصان با کاشت نقطه‌ای جوانه‌های مو باعث پرپشت دیدن موهای سر زیباجو و زیبایی بیشتر آن می‌شوند.

BEHROOZ BARIKBIN

مزایای دریافت خدمات از کلینیک کاشت مو در تهران

با دریافت خدمات از بهترین کلینیک کاشت مو در تهران مزایای زیر در انتظار شما خواهد بود:

  • تراکم موهای شما به قدری زیاد می‌شود که بر روی زیبایی چهره‌تان اثر می‌گذارد. در واقع می‌توان گفت شما با استفاده از کاشت مو می‌توانید چهره خود را تغییر دهید. چرا که کچلی و کم پشتی مو یکی از عوامل آسیب رسان به زیبایی و جذابیت فردی است که هم خانم‌ها و هم در آقایون دیده می‌شود. افراد با استفاده از روش‌های مدرن درمانی موجود می‌توانند زیبایی ظاهری خود را نسبت به گذشته افزایش دهند.
  • رشد موهای شما افزایش پیدا می‌کند. آن دسته از افرادی که موهای کم رشدی دارند پس از کاشت می‌توانند رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کنند. در واقع می‌توان گفت رشد خوب موها نتیجه مراجعه به بهترین کلینیک کاشت مو در تهران است. این در حالی است که با مراجعه به مراکز معمولی‌تر نمی‌توان انتظار داشت که رشد مو تغییر چندانی پیدا کند.
  • مراجعه به متخصصان خبره و کاربلد در هنگام کاشت مو باعث می‌شود تا دوره نقاهت به طور قابل توجهی کاهش یابد.
  • نتایج حاصل شده دائمی است و پس از گذشت مدت زمانی کوتاه تغییرات ایجاد شده از بین نمی‌روند. این در حالی است که کاست مو توسط کلینیک‌های معمولی ممکن است موقت باشد.

 

 

جمع بندی

اگر پس از مطالعه این مطلب تصمیم به دریافت خدمات از بهترین کلینیک کاشت مو تهران گرفته‌اید، به دلیل این انتخاب نیکو به شما تبریک می‌گوییم. ما در بهروز کلینیک تمامی خدمات دلخواه مربوط با کاشت مو را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهیم. توجه داشته باشید که ما در این مرکز نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با استفاده از تجهیزات مدرن پزشکی بهترین کاشت را برای زیباجو داشته باشیم. علاقه‌مند به دریافت خدمات از کلینیک ما می‌توانند به شما تلفن‌های زیر تماس برقرار یا به آدرسی که در ادامه بیان خواهیم مراجعه حضوری کنند.

سوالات متداول

کاشت مو فرایندی تخصصی است که معمولا بین 4 تا 8 ساعت زمان نیاز دارد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که اگر میزان آسیب دیدگی مو‌ بیشتر باشد ممکن است فرایند کاشت مدت زمان بیشتری طول بکشد.

موی زیباجویان بین 3 تا 4 جلسه باید کاشت شود تا نتایج دلخواه حاصل گردد. برخی از افراد ممکن است نیاز به تعداد جلساتی بیشتر برای کاشت مو داشته باشند. در واقع می‌‌توان گفت مدت زمان و تعداد جلسات لازم برای کاشت مو بسته به میزان آسیب‌دیدگی موی سر توسط متخصصان مشخص می‌شود.

اینکه متخصصان بابت کاست مو از شما چقدر هزینه دریافت کنند کاملا به میزان کم پشتی موی شما بستگی دارد. قطعا هر چه موی شما کم پشت‌تر باشد، هزینه‌های بیشتری در انتظارشان است. چرا که کاشت مو برای شما زمان‌برتر خواهد بود.

موهای کاشته شده از همان ابتدا رشد می‌کنند اما باید بدانید که این موها خواهند ریخت. به دلیل شکی که به موها وارد می‌شود تقریبا بین 4 تا 6 ماه طول می‌کشد تا موهای کاشته شده به طور کامل بریزند و فرصت برای رها شدن فولیکول‌های مو و رشد مجدد موها فراهم شود. به همین دلیل گفته می‌شود اگر موهای شما ریخت هیچ جای نگرانی نیست. چرا که این امر کاملا طبیعی است و برای ایجاد فرصت مجدد رشد موهای کاشته شده کاملا لازم و ضروری می‌باشد.

اگر در هنگام پیوند مو به سن بیمار توجه نشود و همچنین نکات لازم برای کاشت نادیده گرفته شود، بیمار دچار ریزش مو بعد از یکسال خواهد داشت. به همین دلیل توصیه می‌شود با مراجعه به بهترین کلینیک رشد مو تهران خیال خود را از کیفیت کاشت راحت کنید تا موی شما دچار ریزش نشود و اینگونه هزینه‌های صرف شده هدر نرود.

برای استفاده از خدمات کلینیک بهروز می توانید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید و یا فرم دریافت نوبت را در سایت پر کنید.

بله در قسمت مشاوره آنلاین می توانید از پزشک مورد نظر سوال بپرسید. همچنین از طریق تماس با کارشناسان کلینیک بهروز و یا ارسال پیام به واتساپ ما می توانید برای مشاوره غیر حضوری هماهنگ کنید.