کاربرد آر اف فرکشنال

ما در این مقاله سعی داریم شما را با کاربرد آر اف فرکشنال آشنا کنیم. آر اف فرکشنال یکی از مدرن ترین روش های جوان سازی پوست است. روشی ایمن و کم تهاجمی که می تواند نتایج عالی را بدون دردسر جراحی به شما بدهد. در این روش از امواج رادیویی ایمن استفاده می شود که به لایه میانی پوست نفوذ کرده و باعث تحریک تولید کلاژن و سایر تغییرات در ساختار پوست می شود. این تغییرات در ظاهر و زیبایی پوست شما را بهبود می بخشد. در ادامه برای آشنا شدن با کاربرد آر اف فرکشنال با ما همراه باشید.

آر اف فرکشنال چیست ؟

آر اف فرکشنال یکی از دستگاه هایی است که برای زیباسازی و ترمیم عیوب پوست استفاده می شود. در این دستگاه از لیزر آر اف برای جوان سازی پوست استفاده شده و تاثیر مطلوبی بر روی پوست دارد. بدین ترتیب پس از آر اف بازسازی و جوان سازی در ناحیه مورد نظر به وضوح قابل مشاهده است. این روش به عنوان یکی از کم تهاجمی ترین روش ها شناخته می شود که برای انواع پوست در سنین مختلف استفاده می شود. جوان سازی با آر اف فرکشنال با عملکرد بهینه دستگاه با تاثیر بر لایه های سطحی و عمیق پوست برای رسیدن به نتیجه مطلوب قابل انجام است.

کاربردهای آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال کاربردهایی دارد که در ادامه به آن می پردازیم :

درمان چین و چروک و خطوط روی پوست :

این دستگاه تاثیر بسیار خوبی در درمان چین و چروک پوست و از بین رفتن چین و چروک دور چشم و خط اخم یا خط خنده دارد. اگر می خواهید از شر چین و چروک پوست خلاص شوید، از دستگاه آر اف فرکشنال برای درمان چین و چروک استفاده کنید.

سفت کردن پوست :

مهمترین کاربرد آر اف فرکشنال سفت کردن پوست و درمان شلی و افتادگی پوست است. دستگاه آر اف فرکشنال باعث لیفت طبیعی پوست می شود. در واقع افتادگی پوست، افتادگی پلک و افتادگی ابرو با این دستگاه بدون نیاز به جراحی قابل درمان است. همچنین اگر افتادگی پوست گردن شما را آزار می دهد، افتادگی پوست گردن را با دستگاه آر اف درمان کنید. زیرا این دستگاه برای سفت شدن پوست گردن ایده آل است.

تنگ کردن منافذ باز پوست :

یکی از کاربردهای آر اف فرکشنال تنگ کردن منافذ باز پوست است. سفت کردن منافذ پوست و کنترل چربی پوست میزان جوش و آکنه روی پوست را کنترل می کند. این دستگاه در درمان ترشح بیش از حد چربی پوست و درمان منافذ باز پوست موثر است.

از بین بردن شلی ناحیه غبغب :

یکی دیگر از کاربردهای آر اف فرکشنال سفت کردن و لیفت کردن پوست ناحیه شرمگاهی است. پس از استفاده از این دستگاه، پوست گونه و خط فک سفت شده و ظاهر فرد زیباتر می شود.

درمان مشکل تعریق بیش از اندازه :

یکی دیگر از کاربردهای جالب دستگاه آر اف در درمان تعریق زیاد است که می تواند غدد عرق را کنترل کند و فرد دچار تعریق زیاد و بوی بد بدن نشود.

درمان جای زخم و اسکار :

یکی دیگر از کاربردهای این دستگاه درمان جای زخم، اسکار و آکنه است. این دستگاه اسکارهای عمیق را درمان می کند. همچنین ترک های پوستی را درمان می کند.