انواع لیزر برای جوانسازی را بشناسید

در سالیان اخیر استفاده از دستگاه‌های لیزر برای کمک به جوانسازی پوست نسبت به گذشته افزایش یافته است. در واقع می‌توان گفت این دستگاه‌های مدرن با تحریک سلول‌های پوستی و بازسازی بافت‌ پوست به زیباتر و جوان‌تر دیده شدن پوست شما کمک خواهد کرد. هنگامی که شما به عنوان یک فرد علاقه‌مند به دریافت خدمات زیبایی وارد مراکز درمانی می‌شوید با انواع لیزر برای جوانسازی پوست رو‌به‌رو خواهید شد و این سوال در ذهن شما شکل می‌گیرد که کدام یک از این دستگاه‌ها گزینه بهتری برای استفاده است. در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی انواع دستگاه لیزر برای جوانسازی بپردازیم. بنابراین اگر دوست دارید در این باره بیشتر بدانید، مطالعه این مطلب به شما کمک خواهد کرد.

کاربرد دستگاه لیزر در عرصه زیبایی

قبل از اینکه به معرفی انواع لیزر برای جوانسازی بپردازیم لازم است تا نیم نگاهی به کاربرد این دستگاه‌ها در عرصه زیبایی داشته باشیم و بدانیم که این دستگاه‌ها به چه منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند؟ لکه‌های پوستی، چین و چروک‌های مزاحم، تیرگی‌ها و افتادگی نواحی مختلف پوست از جمله عواملی است که می‌تواند زیبایی شما را نشانه بگیرد. به همین دلیل در علم پزشکی متخصصان در تلاش‌اند تا روش‌های ایمنی را برای کاهش این عوامل کاهنده زیبایی بیابند. استفاده از لیزر یکی از بهترین و کم عارضه‌ترین روش‌های درمانی موجود در عصر حاضر برای داشتن پوستی زیباتر، جوان‌تر و خوش‌فرم‌تر است.

انواع لیزر درمانی در جوانسازی پوست

تنوع دستگاه‌های لیزر کاربردی در جوانسازی پوست باعث می‌شود تا همواره این سوال مهم مطرح شود که از میان این دستگاه‌ها کدام یک بهتر است؟ و این دستگاه‌ها چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. در رابطه با تفاوت دستگاه‌های لیزر برای جوانسازی پوست باید بگوییم که این دستگاه‌ها تنها در طول موج با یکدیگر متفاوت‌اند به همین دلیل نیز نتایج حاصل شده بر اثر استفاده از هر کدام این دستگاه‌ها با یکدیگر متفاوت است. در ادامه به معرفی برخی از این دستگاه‌ها خواهیم پرداخت و آن‌ها را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد:

لیزر co2 فرکشنال

یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر بازار که پزشکان بسیار متقاضی خرید و استفاده از آن هستند، دستگاه لیزر co2 فرکشنال است. این دستگاه لیزر را می‌توان یکی از مهم‌ترین دستگاه‌ها برای جوانسازی پوست دانست که با تحریک کلاژن‌سازی پوست و ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده به زیباتر شدن و جوان‌تر شدن شما کمک خواهد کرد. در این دستگاه از تکنولوژی نیمه تهاجمی به کمک به بهبود اختلالات پوستی و داشتن پوستی جوان‌تر و زیباتر استفاده شده است تا افراد علاقه‌مند بتوانند به چهره دلخواه خود دست یابند.

لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ یکی از انواع لیزر برای جوانسازی پوست است که به دلیل قدرت فوق‌العاده‌ای که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. طول موج 532 و 1064 نانومتری این دستگاه آن را به یک وسیله محبوب در عرصه زیبایی تبدیل کرده است. به گونه‌ای که امروزه در برخی کلینیک‌ها از این دستگاه برای رفع لکه‌های پوستی، جای جوش، چین و چروک‌های ظاهر شده در اثر پیری و جوان‌تر شدن بافت پوست استفاده می‌شود. این نکته را در نظر داشته باشید که هر چه یک دستگاه کاربردی و پیشرفته باشد، بدون وجود یک پزشک حاذق و توانا امکان ندارد بتواند رضایت شما را کسب کند.

لیزر دایود

دایود یکی از دستگاه‌های لیزر مدرن در عصر حاضر محسوب می‌شود که هم برای لیزر موهای زائد و هم برای زیباتر شدن و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لیزر فوق‌العاده به گونه‌ای طراحی شده است که با تمرکز بر روی ترمیم سلول‌های پوستی آسیب‌دیده باعث زیباتر شدن چهره شود. طول موج 800 تا 810 نانومتری این دستگاه آن را به یکی از بهترین و خاص‌ترین دستگاه‌های لیزر روز دنیا تبدیل کرده است که استفاده از آن بسیار مفید است. این دستگاه یکی از بهترین دستگاه‌هایی است که در لیست انواع لیزر برای جوانسازی پوست قرار می‌گیرد.
blank

لیزر الکساندرایت

یکی دیگر از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر موجود در بازار دستگاه لیزر الکساندرایت است که در پیشرفته‌ترین کلینیک‌های زیبایی برای ارائه خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه دارای انواع مختلفی دارد که یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین آن‌ها لیزر کندلا است. در کلینیک‌های پیشرفته پزشکی و زیبایی از این دستگاه استفاده می‌شود تا کک و مک کاهش یابد، واریس درمان شود، جای زخم از بین رود و پوست پاکسازی گردد. به عبارت دیگر می‌توان گفت این دستگاه یکی از بهترین دستگاه‌ها برای داشتن پوستی‌ جوان‌تر و زیباتر است.

لیزر اربیوم

یکی از مهم‌ترین دلایل کدر شدن و کاهش زیبایی پوست وجود بافت‌ها و سلول‌های مرده‌ای است که فرصت را برای رشد از سلول‌های جوان‌‌تر گرفته‌اند. این بافت‌ها و سلول‌ها معمولا خود را به صورت پوسته‌هایی بسیار ریز بر روی صورت نشان می‌دهند. البته گاهی نیز دیده می‌شود که هیچ اثری از وجود این سلول‌ها وجود ندارد. دستگاه لیزر اربیوم یکی دیگر از دستگاه‌های قرار گرفته در لیست انواع لیزر برای جوانسازی پوست محسوب می‌شود که بیشتر بر روی رفع این بافت مردگی‌ها تمرکز دارد. در واقع می‌توان گفت این دستگاه ابتدا سلول‌های مرده را از بین می‌برد تا فرصت را برای رشد سلول‌های جوان‌تر فراهم کند.

لیزر آر اف فرکشنال

لیزر آر اف فرکشنال یکی دیگر از دستگاه‌های لیزر محبوب در عصر حاضر محسوب می‌شود که به دلیل نداشتن عارضه جدی و عدم نیاز به استراحت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه فوق‌العاده به گونه‌ای طراحی شده است تا بتواند چین و چروک‌ها و سایر نشانه‌های پیری را از بین ببرد، لکه‌های پوستی را کاهش دهد. جای زخم و اسکار را ترمیم کند و برای رفع جای جوش و آکنه نیز مورد استفاده قرار گیرد. به عبارت دیگر می‌توان گفت که دستگاه لیزر آر اف فرکشنال، دستگاهی است که به صورت همزمان چندین کار را انجام می‌دهد.

جمع بندی

در این مطلب به معرفی انواع لیزر برای جوانسازی پوست پرداختیم و گفتیم که برای جوانسازی صورت از چه دستگاه‌هایی استفاده می‌شود. قطعا انتخاب یک کلینیک معتبر می‌تواند به شما کمک کند تا از بهترین و با کیفیت‌ترین دستگاه‌های لیزر برای جوانسازی پوست خود استفاده کنید. ما در کلینیک دکتر بهروز باریک بین نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با استفاده از بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات روز دنیا خدمات زیبایی دلخواه را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. قطعا شما با دریافت نوبت به صورت تلفنی و مراجعه حضوری می‌توانید بهترین خدمات را از متخصصان ما دریافت کنید و نقش بسیار زیادی در زیباتر شدن چهره خود داشته باشید. اگر قصد دریافت خدمات از مجموعه ما را دارید باید بدانید که آدرس و شماره تلفن مجموعه ما به شرح زیر است:

شماره تماس بهروز کلینیک:

021-22573274

021-22764023

021-22764021

021-22575757

021-22571684

تعیین وقت تخلیه ژل پاژ:

09128434077

آدرس بهروز کلینیک:

تهران، منطقه ۴، پاسداران، بوستان نهم، روبروي بيمارستان لبافي نژاد، پلاك ١١٨، خیابان بوستان نهم (جعفری)، کلینیک بهروز

ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 9 صبح لغایت 19

سوالات متداول

لیزر پوست با جوانسازی و پاکسازی پوست می‌تواند موجب روشن‌تر شدن رنگ پوست شما شود.

بله. با استفاده از لیزر می‌توان پوست را پاکسازی کرد تا زیبایی‌های ظاهری دو چندان شود.  

خیر. این باور کاملا اشتباه است. جوانسازی پوست با لیزر هیچ تاثیری در ریسک ابتلا به بیماری سرطان ندارد.

بله. امروزه به دلیل پیشرفت‌های گسترده لیزر به راحتی می‌توان خال‌های گوشتی را با این وسیله از بین برد.