Deprecated: The PSR-0 `Requests_...` class names in the Requests library are deprecated. Switch to the PSR-4 `WpOrg\Requests\...` class names at your earliest convenience. in /home/drbehr/public_html/wp-includes/class-requests.php on line 24
نانوفت چیست؟ - کلینیک بهروز| دکتر بهروز باریک بین
blog

نانوفت چیست؟

نانوفت چیست؟ درمورد تزریق چربی به روش نانوفت بیشتر بدانیم

نانوفت یک مفهوم و روش جدید در انتقال و پیوند چربی است. نانو چربی تاثیر معجزه آسایی در جوانسازی پوست دارد. از بین روش های تزریق فیلر (ژل و چربی) انتقال و پیوند چربی طرفداران بیشتری دارد؛ زیرا کاربردهای مختلفی، مانند زاویه سازی، فرم دهی، لیفت پوست صورت، حجم دهی، رفع چین و چروک ها و فرورفتگی ها دارد.

نانوفت یا نانو چربی چگونه انجام می شود؟

نانوفت (چربی نانو) به حالتی گفته می شود که چربی گرفته شده از بدن همراه با سلول های بنیادین به ناحیه مورد نظر تزریق شود. چربی نانو نسبت به چربی معمولی غلظت بالاتری دارد. تزریق نانوفت به نواحی صورت، گردن، دست ها و سینه انجام می شود.

نقش سلول های بنیادین در بازسازی و ترمیم

ویژگی اصلی سلول های بنیادین این است که قابلیت تبدیل شدن به تمامی سلول های بدن را دارند؛ به همین علت می توانند نقش مهمی در بازسازی و ترمیم داشته باشند. تزریق ترکیب چربی و سلول بنیادی به صورت علاوه بر مادلینگ و حجم دهی، به درمان بافت های آسیب دیده کمک می کند و باعث جوانسازی و رفع مشکلات پوستی آن ناحیه خواهد شد. پس از تزریق، سلول های بنیادی شروع به تقسیم سلولی می کنند و گسترش می یابند. تحقیقات متخصصان پوست نشان داده که شش ماه بعد از تزریق نانوفت کیفیت پوست به صورت چشمگیری بهبود می یابد.

چربی مورد نیاز نانوفت از چه نواحی بدن گرفته می شود؟

مقدار چربی لازم از ناحیه شکم، پهلو یا ران گرفته می شود و باید طی یک مرحله کاملا دقیق چربی تصفیه گردد و بهترین بافت چربی همراه با سلول های بنیادی از دیگر مواد مثل خون و مایعات دیگر جدا شود. در واقع نانوفت روش پیشرفته تر تزریق چربی است.

مقایسه نانوفت و تزریق ژل

تزریق نانوفت با حجم بیشتری نسبت به تزریق ژل انجام می شود. برای مثال در یک جلسه می توان تمام نواحی صورت، گردن و دست ها را تزریق کرد و هزینه ای به صرفه تر از ژل خواهد داشت. نانوفت، چربی است که کاملا صاف شده و به صورت یک مایع غلیظ فیلتر شده در آمده است.

شباهت با تزریق چربی

تمامی مراحل برداشت و تزریق نانوفت و چربی مشابه هستند. ابتدا ناحیه برداشت تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد. چربی ها توسط روش لیپوساکشن و یا لیپوماتیک تخلیه می شوند. چربی مورد نیاز فرآوری می شود و از طریق تکنولوژی مدرن یک ماده کاملا تصفیه شده استخراج می گردد. در نهایت ناحیه مورد تزریق نیز به صورت موضعی بی حس می شود.

مزایای تزریق چربی به روش نانوفت

در ابتدای تزریق نانوفت التهاب وجود دارد که بعد از دو هفته نتیجه کار به طور کامل قابل مشاهده خواهد بود. چون چربی از بدن خود فرد برداشته می شود، در حقیقت یک تکنیک پیوندی است به همین دلیل بدن آن را می پذیرد و عفونت و ریسکی پیش نمی آید. با گذشت زمان نانوفت در زیر پوست گلوله گلوله نمی شود. به طور کلی انجام نانوفت هدفی متمایل به لیفت پوست و جوانسازی دارد.

نانوفیت مزیت های دیگری نیز دارد که شامل :

◽ ایمن، مقرون به صرفه و موثر است
◽ واکنش آلرژیک ندارد
◽ در مدت زمان 90 دقیقه انجام می شود
◽ ماندگاری بیشتری نسبت به سایر روش های جوانساز دارد

جمع بندی

در این روش برای جوانسازی و بهبود در بافت و رنگ پوست، از ذرات چربی تقریبا میکروسکوپی استفاده می شود. این تکنیک می تواند برای کسانی که به دنبال جوانسازی کامل صورت و بهبود خطوط گردن و پیشانی هستند، بسیار مناسب باشد. تفاوت اصلی نانوفت با تزریق چربی سنتی در این است که تمام سلول های چربی فیلتر می شوند و خطر توده شدن یا گلوله گلوله شدن چربی ها را محدود می کند.

شماره تماس بهروز کلینیک:

021-22573274

021-22764023

021-22764021

021-22575757

021-22571684

تعیین وقت تخلیه ژل پاژ:

09128434077

آدرس بهروز کلینیک:

تهران، منطقه ۴، پاسداران، بوستان نهم، روبروي بيمارستان لبافي نژاد، پلاك ١١٨، خیابان بوستان نهم (جعفری)، کلینیک بهروز

ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 9 صبح لغایت 19

behrooz

اشتراک گذاری
منتشر شده توسط
behrooz

پست‌های اخیر

چگونه ورم بعد از تزریق ژل را از بین ببریم؟

چگونه ورم بعد از تزریق ژل را از بین ببریم؟ آیا به تازگی تزریق ژل…

1 هفته پیش

مزوتراپی سلولیت

درباره مزوتراپی سلولیت شاید شما هم از توده‌های چربی و سلولیت‌های فشرده در مناطقی از…

2 هفته پیش

انواع لیزر برای جوانسازی را بشناسید

انواع لیزر برای جوانسازی را بشناسید در سالیان اخیر استفاده از دستگاه‌های لیزر برای کمک…

2 هفته پیش

فیس آپ

فیس آپ در دنیا امروز روش‌های متنوع و موثری برای پاکسازی و لایه‌برداری پوست وجود…

4 هفته پیش

دمودکس چیست؟

دمودکس چیست؟ پوست انسان‌ها میزبان موجودات میکروسکوپی مختلفی همچون دمودکس‌ها است. دمودکس‌ها موجودات میکروسکوپی بسیار…

4 هفته پیش

پلاسما جت چیست؟

پلاسما جت چیست؟ امروزه تکنیک‌های جوان‌سازی پوست متعددی ابداع شده‌اند که با تکیه بر فناوری‌های…

4 هفته پیش